marketsniper marketsniper .

marketsniper

تشريفات مراسم ترحيم مشهد | تشريفات ترحيم

تشريفات مراسم ترحيم مشهد

تشريفات مراسم ترحيم مشهد

تشريفات مجالس ترحيم شامل تشريفات مراسم تشييع و خاكسپاري بر سر مزار متوفي،  برگزاري كامل مراسم ترحيم و ختم در مسجد، منزل و تالار مي باشد كه معمولا روز اول، سوم و هفتم فوت برگزار مي گردد. تشريفات ترحيم شامل مجموعه خدماتي است كه به منظور برگزاري هر چه بهتر مراسمات ترحيم انجام مي شود و شامل خدمات كفن و دفن، رزرو مسجد در مشهد، تهيه اقلام پذيرايي و يا سفارش پك پذيرايي ترحيم، دعوت از مداح و روضه خوان، گل آرايي ميز ترحيم، تهيه تاج گل، تهيه حلوا و خرما و آماده سازي پرسنل جهت پذيرايي از ميهمان ها مي باشد.

تشريفات بهشت مشهد يكي از قديمي ترين و باسابقه ترين تشريفات مشهد است كه تاكنون بيش از 1000 مراسم را به بهترين نحود در مشهد برگزار نموده است، داشتن پرسنل مجرب و متعهد، تهيه اقلام پذيرايي با كيفيت و درجه يك و قيمت مناسب از مهمترين ويژگي هاي تشريفات بهشت مي باشد. رضايت مشتريان عزيزمان از برگزاري مراسمات انجام شده توسط تشريفات بهشت خود گواهي بر متعهد بودن ما با ارائه خدمات مطلوب مي باشد.

تشريفات مراسم ختم

تشريفات بهشت با بيش از 10 سال سابقه، در تمامي مراحل در كنار شما هستيم

ما از ابتدا، سعي و تلاش داشتيم كه با حفظ كيفيت و بهداشت مراسمات ختم را به بهترين نحو برگزار كنيم. ما در تشريفات بهشت، در عين تنوع در برگزاري مراسمات، از بهداشتي‌ترين پك هاي پذيرايي و مرغوب‌ترين و باكيفيت‌ترين اقلام پذيرايي استفاده مي كنيم.

برخي از خدمات تشريفات بهشت:

برگزاري تشريفات در هنگام دفن در آرامستان

خدمات دريافت گواهي فوت و خريد قبر

اجراي مراسم شب اول در منزل متوفي

خدمات گل آرايي و شمع آرايي محل دفن

هماهنگي و رزرو مسجد جهت برگزاري مراسم ترحيم

رزرو تالار براي پذيرايي از ميهمان ها

اجراي موسيقي عرفاني مراسم ختم

دعوت از مداح و قاري براي برگزاري مراسمات

چاپ بنر، تراكت و اعلاميه

تهيه تاج گل و سبد گل

تهيه حلوا، خرما، شيريني و پك پذيرايي

تشريفات مراسم خاكسپاري

ما از ابتدا تا انتهاي  مراسم خاكسپاري در كنار شما هستيم، با حضور تشريفات بهشت نگران هيچ موضوعي نباشيد. خدمات تشريفات مراسم خاكسپاري شامل موارد زير مي باشد:

اعزام آمبولانس، اخذ گواهي فوت و انتقال متوفي از منزل يا بيمارستان به آرامستان
در صورتيكه متوفي در بيمارستان فوت شده باشد كليه موارد جهت تحويل جنازه از بيمارستان توسط تشريفات بهشت انجام خواهد شد و درصورتيكه متوفي در منزل فوت شده باشد خدمات گواهي فوت در آرامستان انجام خواهد شد.

انجام امور اداري و تغسيل
بعد از انتقال متوفي به آرامستان، مراحل اداري كفن و دفن در بهشت رضا توسط تشريفات بهشت انجام خواهد شد، متوفي بعد از غسل داده شدن مي تواند به درخواست صاحبان عزا در حرم، خواجه ربيع، بهشت رضا، بهشت رضوان، بهشت جواد الائمه و يا در هر جاي ديگر دفن شود. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه معمولا در مشهد غسل و شست و شوي ميت در بهشت رضا انجام مي شود و از آنجا متوفي به محل دفن مورد نظر انتقال داده مي شود.

طواف جنازه در حرم امام رضا (ع)
در صورت تمايل خانواده متوفي، جنازه را بعد از شستشو به حرم مطهر امام رضا (ع) انتقال داده مي شود و از سمت بست پايين خيابان و صحن آزادي وارد حرم شده و آنرا رو به روي ضريح مي برند و آنجا از عطر گلاب ناب محمدي كه مخصوص حرم امام رضا(ع) است و با تكاندن قالي ها بر روي جنازه از خاك پاي زائرين روي جنازه مي ريزند. سپس جنازه را به گوشه صحن آزادي برده و نماز ميت مي خوانند.  در اين رسم ديرينه ، فرد متوفي در انتهاي زندگي نيز با متبرك شدن از تربت پاك آن حضرت و معطر شدن از عطر حرمش به سفر آخرت مي رود. بعد از طواف حرم جنازه متوفي به محل دفن اعزام ميگردد.

مراسم خاكسپاري
بعد از غسل و طواف حرم، جنازه توسط تشريفات بهشت به آرامستان انتقال مي يابد و در قبر خريداري شده دفن مي گردد. تهيه سايبان و صندلي، تهيه اقلام پذيرايي و حضور مداح، گل آرايي محل دفن توسط تشريفات بهشت بر سر مزار متوفي در هنگام خاكسپاري انجام مي شود.

رزرو تالار و رستوران جهت پذيرايي ميهمان ها
معمولا مراسم كفن و دفن صبح تا ظهر انجام مي شود و بعد از مراسم ميهمان ها را جهت صرف نهار به رستوران يا تالار دعوت مي كنند، سفارش و رزرو تالار و رستوران توسط تشريفات بهشت با توجه به منوي درخواستي شما با كيفيت و قيمت مناسب انجام مي شود.

خدمات خاكسپاري
در هنگام خاكسپاري، كليه خدمات اعم از تهيه وسيله اياب و ذهاب، رزرو مسجد، چاپ بنر و استند ، تراكت هاي اطلاع رساني و سفارش سنگ قبر توسط تشريفات بهشت انجام مي شود.

برگزاري مراسم خطبه صبحگاه
اين رسم بيشتر در استان خراسان مرسوم است و زمان برگزاري آن اولين صبح بعد از خاكسپاري و قبل از طلوع آفتاب است كه بر سر مزار برگزار مي‌شود. خدمات پذيرايي از ميهمان ها و دعوت از مداح توسط تشريفات بهشت انجام مي شود.

تشريفات مراسم يادبود
بعد از تشريفات مراسم خاكسپاري و تشييع جنازه، برگزاري مراسمات يادبود در روز اول، سوم، هفتم و چهلم است (البته مي تواند تعداد و روزهاي برگزاري با توجه به آداب و رسوم ها متفاوت باشد). در تشريفات مراسمات ختم كليه خدمات از صفر تا صد توسط تشريفات بهشت انجام مي شود.

خدمات مراسمات ختم شامل رزرو مسجد يا تالار، تهيه كامل اقلام پذيرايي شامل قند و چاي، آب معدني، قهوه، حلوا، خرما، شيريني، ميوه فصل و پك هاي پذيرايي ، گل آرايي و شمع آرايي ميز ترحيم، دعوت از مداح و قاري ، تهيه تاج گل و پرسنل پذيرايي خانم و آقا، دعوت از گروه موسيقي عرفاني و فيلم برداري از مراسم بنا به درخواست خانواده متوفي توسط تشريفات بهشت انجام مي شود.

كليه اقلام پذيرايي با توجه به درخواست شما، با بهترين مواد اوليه تهيه مي شود، پك هاي پذيرايي معمولا شامل ميوه تازه، كيك و آبميوه، حلوا و خرماي بسته بندي مي باشد و معمولا در هنگام خروج توسط پرسنل به ميهمان ها تقديم مي گردد.

پرسنل پذيرايي تشريفات بهشت قبل از حضور ميهمان ها در مكان برگزاري حاضر شده و خدماتي همچون تزئين ميز ترحيم، توزيع قرآن ، پذيرايي از ميهمان ها، توزيع ماسك و مواد ضدعفوني، توزيع پك پذيرايي، توزيع آگهي هاي تسليت، نصب بنرهاي عرض تسليت و چيدمان سبدها و تاج هاي گل را بر عهده دارند. تمامي پرسنل تشريفات بهشت از افراد متعهد گزينش شده اند و آموزش هاي برگزاري مراسمات به آنها داده شده است تا به بهترين نحو مجالس برگزار گردد.

سفارش تاج گل ترحيم مشهد

يكي از خدمات ترحيم تشريفات بهشت سفارش و ارسال تاج گل براي عرض تسليت مي باشد كه به دو نوع طبيعي و مصنوعي تقسيم بندي مي گردد. گروه تشريفات ترحيم بهشت در شهر مشهد با در نظر گرفتن تنوع و كيفيت در تهيه و ساخت تاج گل ترحيم ارزان در مشهد و سبد گل روميزي و با به كاربردن گل هايي نظير داوودي , گلايل , آنتريوم , شب بو , ليليوم و رز در اين محصولات توانسته نياز افراد مختلف را برآورده نمايد. پس از انتخاب مدل مورد نظرتان و دادن اطلاعاتي نظير آدرس محل ارسال و يا ساعت ارسال و اينكه از طرف چه كسي و به چه فردي مي خواهيد تسليت بگوييد ، محصول شما آماده خواهد شد و طبق مشخصات مقرر به محل ارسال مي گردد. ارتفاع تاج گل ترحيم مي تواند از 1.5 متر تا 3.2 باشد.

رزرو مسجد در مشهد

انتخاب مسجد جهت برگزاري مراسمات ختم و ترحيم از دغدغه هاي خانواده متوفي در همان ابتدا است. علاوه بر رزرو مسجد براي برگزاري مراسم ختم، تهيه اقلام پذيرايي مناسب نيز ممكن است براي صاحبان عزا داراي اهميت باشد. تشريفات بهشت مشهد با 10 سال سابقه در زمينه برگزاري مراسمات ختم، هفتم، چهلم، عيد اول و مراسمات مذهبي مي تواند شما را در برگزاري هر چه بهتر يك مراسم آبرومندانه ياري نمايد. از بهترين مساجد مشهد مي توان به مسجد سجاد، مسجد المهدي فلسطين، مسجد قبا و مسجد غدير باباعلي ارشاد اشاره نمود.

شهر مشهد داراي حدود 2000 مسجد مي باشد كه اكثر آنها بصورت هيات امنايي مديريت مي شود و در آنها علاوه بر برگزاري نماز جماعت و مراسمات مذهبي، مراسم ختم و ترحيم نيز در آنها برگزار مي شود. ممكن است پيدا كردن مسجد مناسب براي برگزاري مراسم ختم و شماره تلفن آن ها كمي دشوار باشد از طرفي پيشنهاد مسجد مناسب با توجه به ميهمان هاي شما و تهيه اقلام پذيرايي و تهيه تاج گل ترحيم در زمان كم نيز داراي اهميت است. تشريفات بهشت براي رفاه حال صاحبان عزا، ليستي از بهترين مساجد مشهد تهيه نموده است، فقط كافيست به سايت تشريفات بهشت به آدرس www.ttbehesht.com  مراجعه نماييد و يا با شماره تلفن 09155156802 تماس حاصل فرمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۸:۲۹ توسط:عليرضا موضوع: نظرات (0)

طراحي اپليكيشن موبايل اندرويد

ساخت اپليكيشن موبايل

طراحي اپليكيشن موبايل اندرويد

امروزه، صنعت موبايل تحت سلطه سيستم عامل اندرويد است. اندرويد يكي از بزرگترين اختراعات گوگل است كه مفهوم و كاركرد گوشي‌هاي هوشمند را به طور كل دگرگون كرده است.

توسعه اپليكيشن اندرويد امروزه براي هر كسب و كاري كه به دنبال رشد است، ضروري است. فرقي نمي‌كند كسب و كار شما در حوزه تاكسي‌راني، خواربارفروشي يا فروشگاه آنلاين باشد، هر كسب و كاري به يك اپليكيشن اندرويد نياز دارد. امروزه مصرف‌كنندگان 85 درصد از زمان خود را در حال استفاده از موبايل و اپليكيشن‌هاي مختلف براي سرگرمي يا كسب اطلاعات سپري مي‌كنند. به همين دليل، اپليكيشن‌هاي اندرويد به بزرگترين منبع فروش در بازار آنلاين تبديل شده‌اند.

چرا كسب و كارها به طراحي اپليكيشن اندرويد نياز دارند؟

با ساخت اپليكيشن اندرويد، صاحبان كسب و كار مي‌توانند تعامل با مشتريان خود را بهبود بخشند، مديريت ديد خود را ارتقا دهند، ارزش بيشتري به مشتريان خود ارائه دهند و در نهايت از آن براي بازاريابي كسب و كارشان استفاده كنند. در گذشته، استفاده از اپليكيشن بيشتر در سازمان‌هاي بزرگ رواج داشت، اما با پيشرفت اندرويد، حتي شركت‌هاي كوچك نيز اهميت آن را درك كرده‌اند. بنابراين، داشتن يك اپليكيشن اندرويد براي هر كسب و كاري كه مي‌خواهد در رقابت پيشرو باشد، امري ضروري است.

يك اپليكيشن اندرويد كه در ميان ميليون ها نفر، تك و خاص است!

شركت برنامه نويسي پيشگامان دامنه فناوري، يك شركت شناخته شده با 15 سال سابقه در حوزه‌ي توسعه‌ي اپليكيشن‌هاي اندرويد، خدمات تخصصي و با كيفيتي در حوزه‌ي ساخت اپليكيشن اندرويد با رابط كاربري (UI) قدرتمند و پايگاه داده‌ي پيشرفته ارائه مي‌دهد. اپليكيشن‌هاي ما سرشار از ويژگي و با كيفيتي بالا هستند. ما با تيمي قوي از توسعه‌دهندگان حرفه‌اي، بر روي ساخت اپليكيشن‌هايي تمركز مي‌كنيم كه ارزش تجاري بي‌نظيري براي شما به ارمغان آورده و در رقابت تجاري، يك قدم جلوتر مي‌اندازند.

توسعه‌ي اپليكيشن اندرويد سفارشي براي بخش‌هاي مختلف:


·         اپليكيشن‌هاي اندرويد مبتني بر GPS

·         توسعه‌ي اپليكيشن رزرو تاكسي

·         توسعه‌ي اپليكيشن خشكشويي

·         توسعه‌ي اپليكيشن ارائه خدمات در منزل

·         توسعه‌ي اپليكيشن موبايل خريد مواد غذايي

·         توسعه‌ي اپليكيشن ماركت‌پلِيس

·         توسعه‌ي اپليكيشن تحويل غذا و رستوران

·         توسعه‌ي اپليكيشن مراقبت‌هاي بهداشتي و رزرو نوبت

·         توسعه‌ي اپليكيشن‌هاي تجارت الكترونيك و پرداخت موبايلي

·         توسعه‌ي اپليكيشن‌هاي اخبار و وبلاگ

·         توسعه‌ي سيستم‌‌هاي فروشگاهي (POS) و مديريت موجودي

پيشگامان دامنه فناوري شركت توسعه‌ي اپليكيشن اندرويد

ما تيمي از توسعه‌دهندگان حرفه‌اي اندرويد هستيم كه دانش عميقي نسبت به توسعه‌ي اپليكيشن‌هاي اندرويد داريم. توسعه و ادغام API اين ويژگي ما را از ساير كمپاني‌هاي توسعه‌ي اندرويد متمايز مي‌كند. ما همچنين طراحان و كد‌نويس‌هاي برتري داريم كه بهترين و جديدترين طراحي‌هاي UI/UX را ارائه مي‌دهند.

مزاياي خدمات توسعه‌ي اپليكيشن اندرويد ما:
·         قيمت مناسب

·         توسعه‌ي طرح‌هاي خلاقانه

·         ادغام  API

·         خدمات سفارشي‌سازي

·         پشتيباني شبانه‌روزي

·         مشاوره كامل از ابتدا تا انتها

ما روياهاي شما را در زمينه‌ي اپليكيشن‌هاي اندرويد محقق مي‌كنيم!

آيا ايده‌ي فوق‌العاده‌اي براي توسعه‌ي اپليكيشن اندرويد داريد اما منابع لازم براي تبديل آن به واقعيت را نداريد؟ به ما اجازه دهيد تا به شما كمك كنيم تا اپليكيشن رويايي خود را به حقيقت تبديل كنيد. با سال‌ها تجربه در صنعت توسعه‌ي اپليكيشن‌هاي اندرويد، متخصصان ما مي‌توانند هر ايده‌اي را به يك رابط كاربري/تجربه‌ي كاربري (UI/UX) فوق‌العاده و يك اپليكيشن قوي براي كسب و كار شما تبديل كنند.

خدمات توسعه‌ي اپليكيشن اندرويد

پيشگامان دامنه فناوري يك شركت داراي گواهي خلاق است كه در مشهد مستقر است و خدمات خود را در زمينه‌ي توسعه‌ي اپليكيشن‌هاي تاكسي، جمع آوري بازيافت از مبدا،  خشكشويي، اپليكيشن‌هاي موبايل سفارشي، توسعه‌ي سفارشي اندرويد و iOS ارائه مي‌دهد.

چرا شركت توسعه‌ي اپليكيشن اندرويد پيشگامان

پيشگامان دامنه فناوري يك كمپاني توسعه‌ي اپليكيشن موبايل و اپليكيشن اندرويد است. با ما، ديگر نيازي به ساخت اپليكيشن از پايه نداريد و نيازي نيست هزينه‌ي زماني و مالي زيادي متقبل شويد، زيرا ما از قبل مجموعه‌اي از محصولات آماده را توسعه داده‌ايم. محصولات ما به طور مداوم به‌روزرساني مي‌شوند.

اپليكيشن‌هاي اندرويد، نه تنها ابزارهاي موبايلي هستند، بلكه به ما كمك مي‌كنند تا با مشتريان خود ارتباط برقرار كنيم، شركت‌ها را به سازمان‌هايي تحول‌آفرين تبديل كنيم و فرصت‌هاي نامحدودي را براي نوآوري در اختيار آن‌ها قرار دهيم. توسعه‌دهندگان حرفه‌اي اندرويد ما، مطابق با نيازهاي شما، به تحقيق، طراحي، توسعه و راه‌اندازي اپليكيشن‌هايتان مي‌پردازند. متخصصان توسعه‌ي اپليكيشن ما، نيازهاي شما را به طور كامل بررسي مي‌كنند و سپس با استفاده از ابزارها و فناوري‌هاي قدرتمند و مقياس‌پذير، اپليكيشن‌هاي سفارشي‌اي برايتان مي‌سازند. ما توسعه‌ي سفارشي اپليكيشن اندرويد بر اساس تقاضا را ارائه مي‌دهيم.

چرا توسعه‌ي اپليكيشن اندرويد؟

سهم بازار: اپليكيشن‌هاي اندرويد با در اختيار داشتن حدود 80 درصد از بازار، بالاترين ارزش بازار را دارند و اين سهم به سرعت در حال افزايش است. از آنجايي كه اندرويد محبوب‌ترين سيستم‌عامل براي گوشي‌هاي هوشمند است، توسعه‌ي اپليكيشن اندرويد براي هر كسب‌و‌كاري كه به دنبال افزايش نفوذ خود است، اهميت پيدا مي‌كند.

دسترسي به مخاطبين: توسعه‌ي اپليكيشن‌هاي اندرويد كم‌هزينه‌تر است و تعداد كاربران آيفون در مقايسه با اندرويد كمتر است. گوشي‌هاي هوشمند با سيستم‌عامل اندرويد ارزان‌تر از گوشي‌هاي iOS هستند، بنابراين كاربران اندرويد نسبت به كاربران iOS بيشتر هستند.

تجربه‌ي كاربري سفارشي: اپليكيشن‌هاي اندرويد توسعه‌يافته توسط پيشگامان رابط كاربري قابل سفارشي‌سازي دارند و همچنين از ويژگي‌هاي داخلي خاصي برخوردار هستند.

چرا كسب و كار شما به خدمات توسعه‌ي اپليكيشن اندرويد نياز دارد؟

سرمايه‌گذاري در ديجيتالي‌سازي، بهره‌وري و كارايي كسب و كار شما را افزايش مي‌دهد. در پيشگامان دامنه فناوري، فرآيند توسعه‌ي اپليكيشن اندرويد كاملاً خودكار است كه به صرفه‌جويي در زمان و هزينه كمك مي‌كند. فرآيند توسعه‌ي اپليكيشن پيشگامان شامل برخي ماژول‌هاي پيش‌ساخته، طراحي‌ها و اجزايي است كه به تسريع فرآيند توسعه‌ي اپليكيشن موبايل كمك مي‌كند. اين روند همچنين تضمين مي‌كند كه اپليكيشن‌ها كاملاً بدون اشكال باشند، زيرا ماژول‌ها و طراحي‌ها مورد آزمايش و بررسي قرار گرفته‌اند.

براي كسب اطلاعات بيشتر و دريافت مشاوره رايگان به سايت شركت پيشگامان دامنه فناوري به آدرس www.pdf.co.ir مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۷:۳۲ توسط:عليرضا موضوع: نظرات (0)