marketsniper marketsniper .

marketsniper

15 مسجد برتر براي برگزاري مراسم ختم در مشهد

 15 مسجد برتر براي برگزاري مراسم ختم در مشهد

شهر مشهد داراي حدود 2000 مسجد مي باشد كه اكثر آنها بصورت هيات امنايي مديريت مي شود و در آنها علاوه بر برگزاري نماز جماعت و مراسمات مذهبي، مراسم ختم و ترحيم نيز برگزار مي شود. بهترين مساجد مشهد براي برگزاري مراسم ختم در مشهد عبارتند از:

·         مسجد قبا (خيام جنوبي)

·         مسجد الزهرا (خيابان احمد آباد)

·         مسجد توفيق ( خيابان احمدآباد)

·         مسجد سجاد (بلوار سجاد)

·         مسجد غدير باباعلي (خيابان ارشاد)

·         مسجد المهدي (بلوار فلسطين)

·         مسجد المهدي ( خيابان رضوي رضاشهر)

·         مسجد امام علي (فرامزر عباسي)

·         مسجد العلي (خيابان بهجت)

·         مسجد امام علي (كوشش)

·         مسجد المنتظر (بلوار شهيد صادقي سازمان آب)

·         مسجد توفيق (خيابان طالقاني احمدآباد)

·         مسجد امام حسين (بلوار خيام)

·         مسجد النبي ( خيابان كوهسنگي )

·         مسجد امام المنتظر (خيابان  كوهسنگي )

·         مسجد چهارده معصوم ( خيابان فرهنگ )

·         مسجد نقويه (خيابان عارف احمد آباد )

✔️ مسجد الزهرا احمد آباد
مسجد الزهرا در حاشيه خيابان احمدآباد ، حدفاصل بلوار رضا و بلوار ابوذر غفاري واقع شده است. اين مسجد حدود 700 نفر ظرفيت دارد و داراي 70 صندلي در قسمت اقايان و 70 صندلي در قسمت بانوان مي باشد.

✔️  مسجد توفيق احمد آباد
مسجد توفيق يا مسجد طالقاني مشهد، در بلوار رضا ، رضا 9 ، نبش چهارراه اول واقع شده است و داراي 1000 نفر ظرفيت مي باشد. مهم ترين نكته در اين مسجد چينش سينمايي (بصورت رديفي) صندلي ها در قسمت بانوان است.

✔️  مسجد المهدي فلسطين مشهد
مسجد المهدي بلوار فلسطين، نبش فلسطين 14 واقع شده است و داراي ظرفيتي حدود 450 نفر مي باشد. از مزاياي مهم اين مسجد مي توان به وجود جاي پارك مناسب و نيز وجود جاي مناسب جهت نصب بنر اشاره كرد.

✔️  مسجد المهدي رضاشهر مشهد
مسجد المهدي رضاشهر مشهد در بلوار رضوي , حدفاصل رضوي 4 و 6 واقع شده است و داراي ظرفيت 2000 نفره است. مسجد المهدي رضاشهر در قسمت آقايان داراي 60 صندلي و در قسمت بانوان داراي 50 عدد صندلي و همچنين داراي آسانسور مي باشد.

✔️  مسجد امام سجاد مشهد
مسجد سجاد مشهد، نبش خيابان امين واقع شده است و داراي حدود 1000 نفر مي باشد. اين مسجد داراي آسانسور، صندلي در قسمت آقايان و بانوان و سيستم تهويه مي باشد. مسجد سجاد مشهد داراي فضاي پارك مناسب مي باشد.

✔️  مسجد غدير باباعلي ارشاد مشهد
مسجد غدير باباعلي خيابان ارشاد يكي از بزرگترين مساجد مشهد در منطقه ششصد دستگاه است كه داراي ظرفيتي حدود 1500 نفر مي باشد. اين مسجد بصورت همكف ساخته شده است كه از اين جهت نياز به آسانسور ندارد.

✔️  مسجد قبا بلوار خيام جنوبي
مسجد قبا مشهد در خيابان خيام جنوبي، نبش خيام جنوبي 21 واقع شده است و داراي 700 نفر ظرفيت مي باشد. مسجد قبا براي بخش بانوان كه در طبقه اول واقع شده است داراي آسانسور مي باشد

✔️  مسجد امام حسين مشهد
مسجد امام حسين بلوار خيام مشهد يكي از بزرگترين مساجد منطقه خيام با حدود 500 نفر ظرفيت است كه مناسب برگزاري مراسمات ختم و ترحيم مي باشد و در بلوار خيام جنوبي , خيام 10 , نبش ياسمن 18 واقع شده است.

✔️  مسجد امام علي فرامرز عباسي
مسجد امام علي فرامرز مشهد ، بين فرامرز عباسي 19 و 21 واقع شده است و داراي ظرفيتي در حدود 500 نفر مي باشد. اين مسجد در قسمت آقايان داراي 70 صندلي و در قسمت بانوان نيز داراي 70 صندلي مي باشد. مسجد امام علي بصورت همكف ساخته شده است.

✔️مسجد ثامن الائمه فرامرز مشهد
 مسجد ثامن الائمه فرامرز مشهد، از مساجد بزرگ منطقه فرامرز عباسي به حساب مي آيد كه در فرامرز عباسي 8 واقع شده است. ظرفيت مسجد ثامن الائمه فرامرز در قسمت آقايان حدود 800 نفر مي باشد. از امكانات اين مسجد مي توان به وجود آسانسور براي قسمت بانوان، تعداد 60 صندلي در قسمت آقايان و 60 صندلي نيز در قسمت بانوان اشاره نمود.

✔️  مسجد امام علي خيابان كوشش
مسجد امام علي كوشش، در خيابان كوشش , نبش كوشش 20 واقع شده است و داراي ظرفيتي در حدود 2000 نفر مي باشد. اين مسجد داراي 60 صندلي در قسمت آقايان و 50 صندلي در قسمت بانوان مي باشد.

✔️  مسجد العلي بهجت مشهد
مسجد العلي بهجت در خيابان بهجت (راه آهن ) , بهجت 18 با ظرفيتي در حدود 600 نفر واقع شده است. اين مسجد بصورت همكف ساخته شده است و در قسمت آقايان 50 صندلي و در قسمت بانوان 40 صندلي دارد.

✔️  مسجد المنتظر خيابان شهيدصادقي
مسجد المنتظر سازمان آب، در خيابان شهيد صادقي , مقابل دفتر روزنامه خراسان واقع شده است و داراي ظرفيتي در حدود 450 نفر مي باشد. اين مسجد در قسمت آقايان داراي 40 صندلي و در قسمت بانوان نيز دارا ي40 صندلي مي باشد.

✔️ مسجد النبي خيابان كوهسنگي
مسجد النبي خيابان كوهسنگي، نبش كوهسنگي 5 واقع شده است و داراي ظرفيتي در حدود 500 نفر مي باشد. اين مسجد داراي آسانسور بوده و در بخش آقايان داراي 50 صندلي و در بخش بانوان نيز داراي 50 صندلي مي باشد.

 ✔️مسجد امام المنتظر كوهسنگي
مسجد امام المنتظر كوهسنگي در انتهاي خيابان كوهسنگي , مقابل پارك واقع شده است و داراي ظرفيتي در حدود 450 نفر مي باشد. اين مسجد داراي آسانسور بوده و در قسمت آقايان داراي 50 صندلي و در قسمت بانوان داراي 40 صندلي مي باشد.

✔️ مسجد چهارده معصوم بلوار فرهنگ
مسجد چهارده معصوم در بلوار فرهنگ , فرهنگ 48 با ظرفيتي در حدود 500 نفر واقع شده است. اين مسجد داراي آسانسور نمي باشد و در قسمت آقايان داراي 50 صندلي و در قسمت بانوان داراي 40 صندلي مي باشد.

✔️مسجد نقويه خيابان عارف مشهد
مسجد نقويه مشهد در خيابان احمدآباد , نبش خيابان عارف واقع شده است و داراي 400 نفر ظرفيت مي باشد، اين مسجد داراي آسانسور بوده و در قسمت آقايان 40 صندلي و در قسمت بانوان نيز داراي 40 صندلي مي باشد.

نكاتي جهت رزرو مسجد
رزرو مسجد براي مراسم ترحيم ، مهم ترين بخش از اقدامات پيش از برگزاري مراسم ختم و ترحيم مي باشد. جهت اين امر بايد به نكات ظريف و پر اهميتي دقت نماييد كه در زير به شرح آن مي پردازيم:

۱ . محل زندگي فرد فوت شده :

به علت اينكه معمولا بسياري از اقوام ، اطراف منزل فرد فوت شده زندگي مي كنند مي توان مسجدي را براي برگزاري مراسم ترحيم وي انتخاب نمود كه اقوام و خويشاوندان بتوانند براحتي به اين محل نقل مكان نمايند.

۲ . تخمين حدودي جمعيت خانواده مرحوم :

راه تخمين جمعيت اين است كه در روز خاكسپاري تعداد افرادي كه بر سر مزار متوفي حاضر شده اند را سرشماري كنيم و عدد آنرا ضرب در ۳ نماييم، عدد بدست آمده تعداد مهمان مراسم ختم متوفي مي باشد.

۳ . وجود جاي پارك مناسب اطراف مسجد :

براي اينكه مهمانان دغدغه اي براي پارك خودروي خود نداشته باشند شما بايد مسجدي را انتخاب نماييد كه از اين نظر از جاي پارك مناسبي برخوردار باشد.

تشريفات ترحيم مشهد
اين روزها با وجود مشغله و گرفتاري هاي مردم و علي الخصوص خانواده هايي كه عزيز خود را از دست داده اند ديگر زمان و حوصله كافي براي برگزاري اينگونه مجالس و مراسم وجود ندارد از اين رو شما عزيزان مي توانيد با گرفتن مشاوره و همچنين استفاده از عوامل شركت تشريفات ترحيم بهشت مشهد نهايت بهره و استفاده را ببريد.

از مهم ترين خدمات گروه تشرفات بهشت مشهد مي توان به رزرو مسجد، رزرو مداح ، هماهنگي مهماندار و خدمه جهت پذيرايي، رزرو وسايل اياب و ذهاب، تزيين ميز ترحيم ، تهيه تاج گل ترحيم ، تهيه ملزومات پذيرايي و تهيه پك پذيرايي ترحيم اشاره نمود. جهت برگزاري مراسم ختم و ترحيم در مشهد مي توانيد با تشريفات بهشت با شماره 09155156802 تماس حاصل فرماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۸:۴۸ توسط:عليرضا موضوع: نظرات (0)

طراحي اپ: چگونه يك برنامه موبايل خاص خلق كنيم

طراحي اپ: چگونه يك برنامه موبايل خاص خلق كنيم
 

در دنياي پر از تكنولوژي امروزه، طراحي اپ‌ يكي از جنبه‌هاي حياتي توسعه موبايل شده است. اپليكيشن‌ها به عنوان ابزارهاي ارتباطي و تجربه كاربري براي تلفن‌هاي هوشمند و تبلت‌ها به سرعت به بخشي مهم از زندگي ما تبديل شده‌اند. اما چگونه مي‌توان يك اپليكيشن موبايل موفق را طراحي كرد؟ در اين مقاله، به مراحل و اصول ساخت اپ خواهيم پرداخت.

اهميت طراحي اپ
 

طراحي اپ به عنوان عاملي اساسي در موفقيت يك اپليكيشن موبايل مطرح است. يك رابط كاربري جذاب و كاربرپسند و يك تجربه كاربري بهينه از عوامل مهم در جلب و نگه‌داشتن كاربران است.

مراحل طراحي اپ
مراحل طراحي اپ عبارتست از تحقيقات و تحليل بازار، انتخاب پلتفرم توسعه اپ، طراحي رابط كاربري، توسعه و برنامه‌نويسي، تست و اشتباه‌يابي، انتشار و توزيع اپ، بهينه‌سازي و بازخورد، امنيت در طراحي اپ، تجربه كاربري و ارتقاء و بهبود مستمر و به‌روزرساني.

·         تحقيقات و تحليل بازار: براي شروع، بايد بازار مورد نظر را بررسي كرده و نيازهاي كاربران را شناخت.

·         انتخاب پلتفرم توسعه اپ: بايد تصميم گيري كنيد كه اپليكيشن شما براي سيستم‌عامل‌هاي مختلف توسعه داده خواهد شد.

·         طراحي رابط كاربري: طراحي يك رابط كاربري زيبا و كاربرپسند از مراحل كليدي است.

·         توسعه و برنامه‌نويسي: نوع اپليكيشن و ويژگي‌هاي آن را پياده‌سازي مي‌كنيد.

·         تست و اشتباه‌يابي: پيش از انتشار، اپليكيشن را تست و مشكلات را برطرف مي‌كنيد.

·         انتشار و توزيع اپ: اپليكيشن را در فروشگاه‌هاي مختلف منتشر مي‌كنيد.

·         بهينه‌سازي و بازخورد: با بازخورد كاربران، اپليكيشن را بهبود مي‌دهيد.

·         امنيت در طراحي اپ: امنيت اطلاعات كاربران را تضمين مي‌كنيد.

·         تجربه كاربري و ارتقاء: به بهبود تجربه كاربري و اضافه كردن ويژگي‌هاي جديد مي‌پردازيد.

·         بهبود مستمر و به‌روزرساني: اپليكيشن را به‌روز نگه داشته و به نيازهاي جديد پاسخ مي‌دهيد.

نكات نهايي و خلاصه

در طراحي اپ‌ها، اهميت توجه به نيازهاي كاربران و به‌روز بودن محصول بسيار مهم است. طراحي اپ ابزاري است كه به شما امكان مي‌دهد تا با مخاطبان خود در ارتباط باشيد و تجربه‌اي بي‌نظير ارائه دهيد. با توجه به اين نكات و مراحل طراحي اپ، شما مي‌توانيد اپليكيشن موبايل موفقي ايجاد كنيد.

شركت طراحي سايت و اپليكيشن پيشگامان دامنه فناوري با بيش از 13 سال سابقه و نمونه كارهاي موفق در زمينه طراحي اپليكيشن، آماده ارائه خدمات و مشاوره به استارتاپ ها و كسب و كارهاي مختلف مي باشد.

پرسش‌هاي متداول (FAQs)

آيا بايد برنامه‌نويس باشم تا بتوانم اپليكيشن طراحي كنم؟

خير، مي‌توانيد با تيم برنامه‌نويسي همكاري كرد يا از ابزارهاي ساخت اپليكيشن استفاده كرد.

چگونه مي‌توانم تست كاربران را انجام دهم؟

مي‌توانيد از كاربران و دوستان خود درخواست بازخورد كنيد يا از ابزارهاي تست كاربران آنلاين استفاده كنيد.

چگونه مي‌توانم اپليكيشن را بهينه كنم؟

با مطالعه بازخورد كاربران و بهره‌گيري از اصول بهينه‌سازي و رفع اشكال‌ها.

آيا امنيت اطلاعات كاربران مهم است؟

بله، امنيت اطلاعات كاربران از اهميت بسياري برخوردار است و بايد به آن توجه داشت.

چگونه مي‌توانم اپليكيشن را به‌روز نگه دارم؟

با مستمر بودن در حال مطالعه بازخورد كاربران و اضافه كردن ويژگي‌هاي جديد به اپليكيشن.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۶:۲۲ توسط:عليرضا موضوع: نظرات (0)